Fundacja ITAKA od 1 października 2017r. współpracując z Ministerstwem Zdrowia realizuje projekt pn. „Centrum Wsparcia”.


Głównym celem projektu jest prowadzenie działań na rzecz zapobiegania depresji, samobójstwom
 i innym zachowaniom autodestrukcyjnym. Centrum Wsparcia działa całodobowo, a osoby znajdujące się w stanie kryzysu psychicznego pomoc mogą uzyskać telefonicznie, e-mailowo lub poprzez czat.

Dyżury pełnią psychologowie gotowi do wysłuchania, zrozumienia, a także pomocy w znalezieniu odpowiednich placówek specjalistycznych w danym regionie kraju, gdzie można otrzymać bezpośrednią pomoc.
W Centrum dodatkowo w wyznaczonych godzinach dyżurują specjaliści, m. in. lekarze psychiatrzy, prawnicy oraz pracownicy socjalni.

Wszelkie informacje dotyczące dyżurów można uzyskać na stronie www.liniawsparcia.pl. Na stronie dostępna jest również aplikacja mobilna zawierająca bazę teleadresową instytucji pomocowych.

Centrum Wsparcia Fundacja ITAKA prowadzi:
Telefoniczne Centrum Wsparcia 800 70 2222 – bezpłatną linię działającą 24 godziny przez
7 dni w tygodniu
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
stronę: www.liniawsparcia.pl
czat

W razie jakichkolwiek pytań zachęcamy Państwa do kontaktu telefonicznego z Fundacją ITAKA  pod numerem 22 620 16 10 lub mailowego Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..